Известие

Collapse
No announcement yet.

Автоматичен климатик ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами включва си , няма проблеми . Вчера щях да снимам да покажа , но замръзнала нафтата и не снимах
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

    Comment


    • #17
      то и на мен ми светва,че е включен но компресора не ми работи аз климатика да се ползва за отопление не съм чувал...за тая работа колата си има парно
      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
      sigpic

      Comment


      • #18
        Компресора в тоя студ не включва. Нищо че ви светят лампите.
        Проблема, че не топлят тея дизели сега в тоя студ според мен е от това, че не могата да си достигнат нормална работна температура двигателите.
        На -20 моя дизел от 80 градуса му трябва не много време да поработи на място и температурата на охладителната течност да падне драстично.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #19
          на място дизела не загрява... камоли ако парното работи аз за това доста честичко го спирам за да ми достигне оптимална темп.
          Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
          sigpic

          Comment


          • #20
            Вие правите ли разлика м/у Климатик и Климатроник !?!
            ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

            Comment


            • #21
              Така ... автоматичният климатик се използва и за отипление и за охлаждане . Автоматичният климатик е т.нар. климатроник ... Автоматичният климатик не се използва само за охлаждане .
              145 1.6 ТС '97 ех.
              145 1.9 JTD '00
              307 CC 2.0 '04

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                Така ... автоматичният климатик се използва и за отипление и за охлаждане . Автоматичният климатик е т.нар. климатроник ... Автоматичният климатик не се използва само за охлаждане .
                Вярно наистина, точно така си е...
                И при мен се явяват Същите колебания описани по горе, относно разликите в температурните амлитуди...
                Явно при тез модели т'ва е положението
                ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                Comment


                • #23
                  както бях писал по-рано т.нар "климатроник" ,без да е включен компресора си работи като термотроник-или по-просто казано парно с ел. управление на температурата ,ако врътката е на "ауто" ! а ако не е- работи като съвсем обикновенно парно( Ладово примерно )
                  ако греша-моля някой да ме поправи
                  Last edited by abart_; d.m.y г., 19:52.
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #24
                    Не грешиш , така е .
                    145 1.6 ТС '97 ех.
                    145 1.9 JTD '00
                    307 CC 2.0 '04

                    Comment


                    • #25
                      Аз все си мисля, че освен ако някой не си е сложил сплит система домашен климатик в колата, няма как да му топли с фреон зимата Няма вариант да се обръща системата към отопление просто Преди време беше дискутирано това в друга тема

                      Климатикът на колата се използва САМО за охлаждане и изсушаване на въздуха и то, ако температурите са над 5-6 градуса (ако не ме лъже паметта). Иначе лампата вътре светва, но защитата по студ на компресора сработва.
                      Топлото идва единствено и изцяло от топлината на двигателя и/или ако има и някакъв електрически подгрев.
                      Разликата м/у автоматичния климатик и климатроника е много тънка и се прави предимно по нашите географски ширини (така съм забелязал). Общото понятие за климатроник е случаят, когато се задава температурата, а електрическият блок за управление решава ОТКЪДЕ и по колко да духа, за да достигне зададената температура.
                      При 145/6 мястото, откъдето да духа, се задава ръчно от врътката, т.е. при позиция 'ауто' управляващият блок гони зададената температура и избира скоростта на въздушната струя, но човечето зад волана избира откъде да минава тя.
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                        ...
                        Точно така, но мисля, че компресора сработваше и при по ниски температури
                        sigpic
                        145 1.6ts 16v 97г.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщение
                          Точно така, но мисля, че компресора сработваше и при по ниски температури
                          Някъде Pinko беше писал, че под 7 градуса май даже не сработва, но не съм 100% сигурен.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                            Някъде Pinko беше писал, че под 7 градуса май даже не сработва, но не съм 100% сигурен.
                            не сработва най-малкото ще чуя съединителя като зацепи пък и оборотите ще се променят
                            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Дали пък не се променят оборотите ? Баш си почва да работи , веднага започва да духа по-топъл въздух в купето . Чак пък толкова да не мога да различа ...
                              145 1.6 ТС '97 ех.
                              145 1.9 JTD '00
                              307 CC 2.0 '04

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                                Дали пък не се променят оборотите ? Баш си почва да работи , веднага започва да духа по-топъл въздух в купето . Чак пък толкова да не мога да различа ...
                                обясни ми тогава как духа топло...това да не е инверторен климатик
                                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X